فقط استقلالی ها بخوانند






















ورزشکاران خوش امدید

 

 

پس زمینه های فوق العاده زیبا و با کیفیت مخصوص هواداران استقلال در سال ۹۰

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
 

حجازى: مصدومیت بازیکنان بدشانسى بزرگى است

آتیلا حجازى، مربى تیم استقلال گفت:مصدومیت بازیکنان ما یک بدشانسى بزرگ محسوب مى شود.او در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: خوشبختانه بعد از پیروزى خوبى که مقابل ذوب آهن بدست آوردیم، شرایط روحى بازیکنان بالا رفته و براى دیدار مقابل نماینده عربستان آماده مى شویم.
وى در خصوص دومین دیدار استقلال در مرحله پلى آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده عربستان گفت: بازى سختى در پیش داریم اما فیلم بازى هاى الاتفاق را دیده ایم اما با وجود اینکه آنها سرمایه گذارى زیادى روى تیم شان داشته اند دست و پا بسته نخواهیم بود.حجازى تأکید کرد: متأسفانه هر روز به تعداد مصدومان ما اضافه مى شود اما چاره اى نداریم و دراین یکى دو هفته بازیکنان جایگزین شرایط خوبى داشته و جاى اصلى ها را پر کرده اند.
مربى تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا بازیکنان اینقدر مصدوم مى شوند، گفت: این شرایط براى همه تیم ها هست اما یک بدشانسى بزرگ است که نصیب استقلال شده و در این چند وقت اخیر باعث شده تا دست کادر فنى خالى بماند.حجازى در خصوص اینکه آیا نبود تیموریان تأثیرى در روند استقلال داشته یا خیر گفت: آندو یکى از ستون هاى استقلال محسوب مى شود و امیدواریم هرچه سریعتر بهبود پیدا کند و به ترکیب تیم برگردد، البته بازیکنان دیگر مثل جبارى و میداوودى در تیم ما اثرگذار هستند و نبود آنها در برخى بازیها باعث کند شدن روند حرکتى ما مى شود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تلاش می کنیم مقابل الاتفاق با حمایت هوادارانمان در 90 دقیقه کار را تمام کنیم.
خسرو حیدری با اشاره به دیدار روز شنبه تیم فوتبال استقلال برابر الاتفاق عربستان ضمن بیان این مطلب افزود: پس از شکست مقابل پرسپولیس مقابل ذوب آهن یک بازی زیبا توام با پیروزی را برگزار کردیم و توانستیم این دیدار حساس را با موفقیت پشت سر بگذاریم. اگر چه هنوز کارمان تمام نشده ولی پیروزی مقابل ذوب آهن باعث شد تا با روحیه خوب آماده دیدار با الاتفاق عربستان باشیم.

هافبک استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا جنگ روانی و بازی تاخیری تیم الاتفاق می تواند تاثیری در روند بازی استقلال داشته باشد، گفت: چندین سال است که در مسابقات لیگ قهرمانان بوده ایم و همیشه شاهد این مسائل بودیم ولی این بار می خواهیم با حمایت هواداران و بدون پرداختن به این مسائل حاشیه ای تیم حریف یک بازی خوب و تماشاگر پسند را ارائه کنیم و با یک برد خوب اجازه مسائل حاشیه ای را به این تیم ندهیم.

حیدری از آمادگی خود برای این دیدار خبر داد و افزود: بعد از مصدومیت تمرینات خوبی را انجام دادم و در حال حاضر انگیزه بسیار زیادی دارم تا بتوانم در دیدار با الاتفاق یک بازی خوب از خود ارائه دهم.

وی در پایان برانکو را یک مربی آشنا برای فوتبال ایران دانست و افزود: وی شناخت خوبی از استقلال ایران دارد و توانسته با تیم الاتفاق نتایج خوبی کسب کند ولی ما تلاش خواهیم کرد با حمایت هوادارانمان در 90 دقیقه کار را تمام خواهیم کرد.

دیدار تیم‌های استقلال ایران و الاتفاق عربستان در چارچوب مرحله دوم پلی‌آف مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا روز شنبه 29 بهمن در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. برنده این بازی جواز حضور در گروه A مسابقات را بدست می‌آورد و در کنار تیم‌های نسف قارشی ازبکستان، الجزیره امارات و الریان قطر
قرار می‌گیرد.

نوشته شده در جمعه 12 اسفند 1398,
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
 
 

یه پرسپولیسی میره پیش یه پیشگو میگه تیم ما کی قهرمان می شه؟  پیشگو یه کم به دستش و گوی جادوییش نگاه می کنه، می گه والا من بیشتر از  صد سال نمی تونم پیشگویی کنم !!!  .  این مایه سرور و خوشبختیست که فلک از رنگ قرمز خالیست  تلاءلو آسمان را می بینی؟ گویند که خدا هم استقلالیست!  .فینال جام حذفی بین تیم های ملوان بندرانزلی و پرسپولیس

نوشته شده در جمعه 12 اسفند 1390,
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
 

این پست فقط برا پرسپولیس ها گذاشتم تا بخونن

مرد آبی

چرا هواداران و مسولان تیم فجر ۳۳ (پیروزی) از داورها ناراضی اند؟؟

مرد آبی

 

به چند مورد از اشتباهات داوری که به نفع تیم پرسپولیس در این فصل گرفته شد و به تایید کارشناسان برنامه ۹۰ پلیس رسیده و از کارشناسی آنها برداشت شده. اشاره کنیم:
۱- استقلال - پرسپولیس : دربی ۷۳ پنالتی که روی کریمی به اشتباه گرفته شد و نوری آن را گل نکرد. و نگرفتن یک پنالتی و اخراج نصرتی در دقیقه ۴ روی کرار و اخراج نشدن ۳ بازیکن پرسپولیس در این بازی بر روی کرار.
۲- پرسپولیس - مس سرچشمه : گل کاظمیان با کمک دست
۳- پرسپولیس - داماش : اخراج نکردن کریمی توسط داور با تکل از پشت در نیمه اول و با پاس گل به عمد مهدوی کیا بازیکن داماش به
نوری۴- پرسپولیس - صبا : ۱ پنالتی بی مورد دقیقه ۸۸ برای پرسپولیس۵- پرسپولیس - شاهین : گرفتن یک پنالتی بی مورد با اعتراض طالبلو و نگرفتن دو پنالتی برای شاهین
۶- پرسپولیس - ذوب آهن (جام حذفی) : نگرفتن ۱ پنالتی برای ذوب آهن و زدن گل دوم پرسپولیس بدون اجازه سوت داور
۷- پرسپولیس - شهرداری :در بازی رفت گل آفساید پرسپولیس در دقیقه ۹۲ توسط کریمی
۸- پرسپولیس - ملوان : گرفتن یک پنالتی بی مورد که مهدوی کیا آن را گل نکرد
۹- پرسپولیس - راه آهن : نگرفتن یک پنالتی بر روی عبدی برای راه آهن
۱۰- پرسپولیس - تراکتور سازی : نگرفتن یک پنالتی روی
اکبرپور۱۱- پرسپولیس- ساییپا: گرفتن یک پنالتی بی مورد برای پرسپولیس روی اولادی
۱۲- پرسپولیس - استقلال (جام ولایت) : نگرفتن یک پنالتی روی شریفات در دقیقه ۸۹ و تقدیم جام توسط مظرفی زاده به این تیم...
۱۳- کاهش محرومیت ۱۸ و ۲۰ ماهه نصرتی و شیث به ۴ ماه
دو پینگی های تیم پیروزی در سالهای اخیر که هیچ برخوردی با آنها نشد (کریمی - اولادی -رحمان رضایی - کاویانپور - سعداوی و ... )
قرمزها به چه چیزی معترض هستن؟ اگر چیز دیگری از قلم افتاده دوستان یاداوری کنن!

 

نوشته شده در جمعه 12 اسفند 1390,
 

عصرایران ورزشی- فرهاد مجیدی که امسال یکی از درخشان ترین سال های بازی خود را در تیم استقلال سپری می کرد ، به ناگاه و بر اثر برخی مسائل از استقلال جدا شد و به الغرافه قطر پیوست.
 
اما کاپیتان محبوب آبی پوشان تهرانی همچنان دلش با استقلال است و سفر این تیم به قطر برای مسابقه با الریان را فرصت خوبی دانسته تا به یاری تیم محبوبش بشتابد.
 

به گزارش ایپنا،  "فرهاد مجیدی" که در حال حاضر در تیم الغرافه قطر توپ می زند در تماسی که با پرویز مظلومی، سرمربی استقلال داشته به او گفته در مدت حضور این تیم در قطر می خواهد در اردوی آبی‌پوشان حاضر شود و با آنها دیدار کند.

قرار است در این دیدار مجیدی اطلاعاتی را از تیم الریان قطر که یکی از حریفان استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است در اختیار مظلومی قرار دهد.

گفتنی است؛ مجیدی رابطه نزدیکی با مظلومی دارد و چندی پیش هم برای فتح الله زاده پیغام فرستاد در صورتی که مظلومی سرمربی استقلال بماند به این تیم برمی گردد.
 
هرچند مجیدی برای بازگشت به استقلال باید منتظر تغییر و تحولات فدراسیون فوتبال و مدیریت باشگاه استقلال در فصل آینده باشد، اما قطعا حضور او در اردوی پسران آبی پایتخت می تواند امیدها و انگیزه های استقلالی ها را برای کسب نتیجه از بازی با الریان قطر افزایش دهد.
نوشته شده در جمعه 12 اسفند 1390,
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
 

ورزش 3 - بيش از 107 هزار نفر با حضور در ورزشگاهها ديدارهاي مرحله حذفي ( پلي آف ) فصل جديد ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا ( 2012 ) را مشاهده کردند که استقلال تهران بيشترين سهم را به خود اختصاص داد.
    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا روز دوشنبه نوشت: در پنج دیدار برگزار شده مرحله پلی آف لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا 107 هزار و 227 تماشاگر حضور داشتند که بصورت میانگین تعداد 21 هزار و 445 نفر از هریک از این دیدارها دیدن کردند.

براساس این گزارش، دیدار تیم های استقلال ایران و الاتفاق عربستان سعودی که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد با 61 هزار و 120 نفر بیشترین تماشاگر را به خود اختصاص داد.

همچنین تعداد 33 هزار و 750 نفر از دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن ایران که در دور اول مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا برگزار شد ،مشاهده کردند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا رتبه بندی تعداد تماشاگران مرحله پلی آف فصل جدید لیگ قهرمانان این قاره به شرح زیر اعلام کرد:

1- استقلال ایران با الاتفاق عربستان سعودی (دور دوم ) :61 هزار و 120 تماشاگر.

2- استقلال ایران با ذوب آهن ایران (دور اول ):33 هزار و 750 تماشاگر.

3- پوهانگ استیلرز کره جنوبی با چونبوری تایلند (دور دوم ): 5 هزار و 344 تماشاگر.

4- ادیلاید یونایتد استرالیا با پرسپور گایابورا اندونزی (دور دوم): 5 هزار و 13 تماشاگر.

5- الشباب امارات با نفتچی ازبکستان (دور دوم ): 2 هزار تماشاگر

نوشته شده در جمعه 12 اسفند 1390,
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، استقلال تهران روز سه‌شنبه در شرایطی مقابل الریان قطر قرار خواهد گرفت که تعدادی از بازیکنان تأثیرگذار خود را در اختیار نخواهد داشت.
آندارنیک تیموریان و مجتبی جباری مصدوم هستند و آرش برهانی هم محروم است.
اگر برهانی محروم نمی‌شد استقلال به احتمال فراوان با سیستم 2ـ4ـ4 بازی می‌کرد ولی حالا غیبت آرش باعث شده که آبی‌پوشان تهرانی مقابل الریان با سیستم 1ـ3ـ2ـ4 بازی کنند.
مهدی رحمتی درون دروازه خواهد ایستاد و پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، علی حمودی و مهدی امیرآبادی 4 مدافع استقلال خواهند بود. البته در خط دفاعی شاید میثم حسینی جای امیرآبادی بازی کند.
کیانوش رحمتی و ساموئل به عنوان دو هافبک میانی بازی خواهند کرد و خسرو حیدری، فریدون زندی و محسن یوسفی جلوی دو هافبک مرکزی استقلال بازی خواهند کرد.
البته احتمال حضور اسماعیل شریفات به جای یوسفی در سمت چپ وجود دارد. میلاد میداوودی هم به عنوان مهاجم نوک بازی خواهد کرد.

نوشته شده در جمعه 12 اسفند 1390,
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 13 اسفند 1398برچسب:,ساعت 9:38 توسط داش سیا|


آخرين مطالب
» فقط استقلالی ها بخوانند
» عکس هآى تمرین های استقلال
» عکس های ورزشکاران بابچه هایشان
Design By : Pars Skin



src="http://LoxBlog.Com/fs/fallw.js">

code ahang

ne">code ahang

a>